040411

Tja! :) Hoppas allt är bra.

Allt är bra med mig. Jag försöker få saker gjorda bara. Ser fram emot studenten så jag håller på och dö! :D
Nu ska jag snart skriva ett framförande till muntliga nationella så jag ska göra det på tordag. Jag håller på med projektarbete men ska försöka lämna in det te helgen, känns lite lättare nu när jag har jobbat med det. Känns som jag kan få G iaf och det gjorde det inte innan :)

Ser fram emot imorn med, ska på lägenhetsvisning för första gången :) Jag och Niklas ska kolla på en lägenhet. Är så nyfiken! Hoppas den är så bra som den ser ut.

Sen på lördag är det hår visning :) Jag ska gå modell för Amanda. Det blir nog roligt :) om jag inte gör bort mig :S

See you!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback