250411

Tjenna! :D
Idag åkte vi upp en bit på fjället till en stuga och åt våfflor :) Vägen dit var superdålig! Värdens sämsta tror jag ;)

Men våfflorna bar bra. Mega stora va dom :P och goda. Så där satt vi och myste ett tag.

Nu pratar jag på skype med min fästman och väntar på att det ska bli mat.

En liten kort uppdatering om dagen så här långt.
Ha en bra kväll! :D



Stora våfflor! Jag orkade bara äta fyra hjärtan sen va jag proppmätt! :D



I norge äter man våfflor med sylt och römme.
Vi fick in två skålar, en med sylt och en med något vitt. Jag började gegga i det och undra vad det va. Det är inte glass i alla fall säger jag besviket :( Nej grädde väll säger frida. Men jag tyckte det kändes tjockare än grädde. Erik är modig och smakar han. Det är ju römme! säger han sen.
Römme är typ som creme frech fast sött, aa ganska svårt och förklara, ganska gott på våfflor faktiskt. När jag väl vågade smaka ;)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter inget gött alls!! Tur att du smakade ändå! Ha det så Bra!!! KRAM!

2011-04-26 @ 18:16:53
Postat av: Linn

Jo det va gott! :D Hoppas ni har det bra hemma i sverige :) ! Kram

2011-04-26 @ 19:48:29
URL: http://liwtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback