Glad Påsk!

Tja! :) Längesen jag skrev nu.
Har fixat en massa grejer. Idag får jag lov :D Gött som bara den!
Denna veckan har vart skön, jag har fått gjort en massa saker som legat över mig. Sen va jag och Älskling på lägenhetsvisning igår. Men det blev inte den heller så vi fortsätter leta :) Vårat hem finns nånstans ;) hihi

Idag blir det hem te Årjäng och familjen. Känns som det va längesen jag va där. Ska fira Påsk där sen dra vi te norska fjällen en vecka och bara latar oss. Jag hinner nog inte blogga i helgen så Glad Påsk till er alla nu! :D
Men jag kommer nog försöka blogga lite i fjällen om vad vi gör. Vi kommer nog inte göra så mycket men jag är ju där med mina familjer och mina bästaste kompisar så roligt kommer vi ha :P

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback