Hey baby

Tjo!
Sitter här och är partysugen så lyssnar på partymusik och hoppas det blir ut den 15e :) Nån som är på? ;) hihi Nej det va ett tag sen nu så jag är lite sugen. Nu kan man ju ha vårkläder och skor och det är inte 20 minus på natten längre.

Var riktigt duktig igår med :) Jobbade mycket med projektarbete och svenska. Stannade till och med kvar på skolan och jobbade, duktiga jag. Sen hämtade jag Erik och bilen på Tasserud och då kunde jag inte låta bli att köpa med lite glass som vi åt sen :) tyckte vi förtjänade det..

Dock inte den på bilden men hittade ingen bättre . .

Sen har klasskampen kommit igång ordentligt. Idag var vi röda prickar och disneyfigurer :) (jag, Linn och Evelina var björnligan i kalle anka xD ) Får se vad det blir nästa vecka :)

Puss och Kram

Ps. Känner att jag borde ändra min design på bloggen för nu är det ju vår. Men bävar lite inför det för det är ju så krongligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback