Shopping i fagernäs :D

Tjenna!
Nu har det blivit en väldig uppdatering här :)

Idag drog vi till fagernäs för att kolla i affärer, det var egentligen mest för att Simon skulle ha skor men han tror jag var den enda som inte köpte något xD haha

Jag köpte däremot lite grejer:
En klänning till studenten
skor till studenten
en skjorta/blus
& underkläder

Vad jag blev glad över var att det var så billigt :D Annars brukar allt vara dyrare i norge så de åker te sverige för att handla men där vi var idag så var det samma priser som i sverige eller billigare för det var rea på flera affärer. Så även om kursen är som den är tror jag vi betala mindre än vi hade gjort i sverige ;) hihi

Sen har jag även läst ut boken som jag fick av Lena :) Hade redan börjat på den innan vi åkte men när jag väl kom hit tog boken slut i en rasande fart. Jättebra bok måste jag säga. Lite trög i början men en bra final på slutet. Kan verkligen rekomendera den och nu ska jag nog läsa fler av samma författare ;)



Puss och kram
Trackback