Upp i bergen!

Hej! :)
Idag gick vi upp tidigt och gav oss iväg på vandring upp över gravfjället. Det berg som ligger närmast hyttan.
Jätte fint väder, soligt och varmt var det :)


Vandringen börjar! Om några av bilderna är suddiga eller konstiga så är det för att de är tagna rakt mot solen så jag såg inte hur bra de blev.



Lite utsikt :) långt där nere ligger hytta.



Sen på toppen stannade vi och fikade. Tog kort på mig och frida ;) Ville se hur jag såg ut i solglasögonen också för mina gick sönder så fick låna några coola ;)

Sen gick vi ner igen en annan väg. Gick tillochmed i snö några gånger. Johan var så klart tvungen att kasta några snöbollar xD
Våran vandring började 20 i 10 och vi var hemma igen halv 3. En riktigt lång och härlig vandring. Jag tycker det är kul och gå här uppe för det är så himla fin natur. När man går i bergen får man såklart fin utsikt med ;)
Men även om naturen kan vara ganska stenig, kargig och bergig så tycker jag det är fint att gå här uppe. Naturen känns så äkta på något vis. Vi gick över trädgränsen vilket betyder ca 1000 m över havet :)

Ha en fin kväll!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Niklas

Fina bilder, önskade jag kunde vara med jag också :)

2011-04-27 @ 18:52:33
URL: http://80sGlamRock.blogspot.com
Postat av: Linn

Tack! Det önskar jag med! :) Hoppas du kan bli med nästa gång.

2011-04-27 @ 20:54:38
URL: http://liwtoday.blogg.se/
Postat av: Niklas

Ja det hoppas jag med :) <3

2011-04-28 @ 14:53:17
URL: http://80sglamrock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback