skola

Hejsan!
Nu var det ett tag sen jag bloggade så tänkte slänga ihop ett litet inlägg nu innan jag tar bussen te universitetet :)
Det är min nya skola nu och jag tycker det känns ganska bra. Det känns inte riktigt än som jag går i skolan och det gick väldigt fort mellan sommarlov och skola men jag hoppas det blir kul.
Nollningen drog igång direkt också så jag har knappt varit hemma för antingen är jag på universitetet eller på nollning :)

Ska försöka komma in i skolarbetet nu i början så kommer jag nog blogga mer sen.

Idag börjar vi sent (14.15) så jag spring runt i lägenheten och grejar medan Tomas och Mattias sover som stockar :P Går typ runt dom och grejar med dom bara sover. hehe :D

I helgen var vi på fridas konfirmation också :) Jättefin va hon men vi missa högtiden för vi fixa maten. Jättemånga gäster kom och hade trevligt.

lägger in lite bilder med


Goingen! Hon har ett nytt favvoställe: framför tvn :)


Våran nya tavla :)

Pussoch Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Söta Lita!! Vilken FIN tavla!! Jag vill höra allt om nollningen och skolan när vi syns i möra!! KRAM!!

2011-09-02 @ 14:43:53
Postat av: Linn

Ja världens sötaste katter! :D Ja det ska du få :) Kramar

2011-09-04 @ 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback