Borlänge <3

Hej!
Nu ligger jag i en säng hos farfar i dalarna och bloggar :) Skönt som bara den :)

Idag va vi iväg på lite mellandagsrea och shoppade ;) jag lägger nog upp bilder på det jag köpte senare. Har ingen kamera med mig :(

För mig blev det i alla fall:
En mössa
en present
en kavaj te nyår
blinkersglas te bilen
mm.

Jenny följde med oss te kupolen också :P Jag älskar kupolen. Lagom stort köpcentrum med de bästa affärerna ;) Super.

Sen gick jag, mamma, pappa och jenny en promenad runt i kvarteret. (jag kollade på hus och pappa hitta en cheva 57:a, nöjda)

Så sjukt fina hus här! Jag skulle lätt kunna flytta hit ;)

Ikväll blir det att se andra delen av Misterioso som vi började kolla på igår.

Ha det bra!

Puss och Kram



Två bilder på Kupolen. Inte tagna av mig utan från google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback