fjärde advent

Hejsan!
Även om det står fjärde advent i rubriken så är det inte fjärde advent idag utan det va i söndags men så är det när man är dålig på att komma på rubriker ;)

Nu äär det snart jul och det ska bli så himla skönt! Går sista dagen på skolan imorgon :) Sitter på skolan nu för övrigt :P
Ser också fram emot bion vi ska på imorn :) The girl with the dragon tatto, har väntat på den så länge nu :) Hoppas den är bra. Sen på torsdag bär det av till Årjäng för att äta gröt med vännerna där. Även om jag inte får se min bror förens efter jul :(

Julafton i år spenderas med Niklas familj. Kommer bli så mysigt :) Jag kommer i alla fall mysa hela helgen ;P hihi
Sen åker jag med mamma, pappa och bror till farfar i Dalarna och hälsar på. Niklas måste jobba :(

Kommer hem lagom till nyår som firas i Årjäng med massa fôlk :)

Så, så ser det ut. Gansak bra planering va? :)

Ha de!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback