I couldn't stay away . .

Hej hej!

Nu har det hänt lite grejer :) haha kul liv :P

Hade tenta idag till exempel, men det va inte så roligt :(

Det mest roliga är att jag och Niklas ska köpa lägenhet :D Yippi! Har velat det länge nu och så fick vi en tillslut :)
Vi kommer inte flytta direkt men i mars så . . :P Det känns riktigt bra. Vi kommer nog trivas och förhoppningsvis katterna också :P Den nya ligger på Bellevue så vi flyttar inte så långt, men lite närmare stan och så hör det ju till Karlstads kommun ;) hihi


Söta lilla Lita <3

Och inatt hade jag en hemsk dröm :( I drömen  bråkade jag med en kompis och massa annat. . .kom ihåg typ hela drömen imorse men nu har jag glömt typ allt. Grejen var att när jag vakna så var jag på så dåligt humör. Ni vet det hänger liksom kvar från drömen. I drömen hade jag vart arg och lessen så när jag vakna var de känslorna kvar :( känndes så verkligt. Så jag fick börja dagen med att intala mig själv att det bara var en dröm. Jobbigt!
Bara jag som råkar ut för detta? :/

Ha en bra och fin helg! Hörs.

Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Lena

Kul för Er med ny lägenhet!! Drömmar kan vara hemska! Ha en Bra helg! Kram!

2011-12-03 @ 10:17:23
Postat av: Linn

Ja det kommer nog bli bra :) Ja verkligen, tur man inte kommer ihåg alla ;) Kramis!

2011-12-06 @ 11:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback