Remember when

Tja! :)

Måndag idag och jag slappar i soffan efter världens slappaste helg ;) Har nämligen ingen skola idag så ska skriva lite hemma istället. Kanske räkna lite med ;)

I fredags natt åkte vi te Årjäng, va där vid tre tror jag och dök rakt i säng. Jag sov te halv 2 på lördag, stackars niklas som bara låg och vänta på att hans sömntuta till fästmö skulle vakna. Och när jag väl vakna vägrade jag att tro på han när han sa att klokan va halv 2. Jag har nog aldrig sovit så länge! :)

Lördagen va vi bara hemma. . tror inte jag satte en fot utanför huset :)
Eller jo det gjorde jag ju. . . Provkörde lillebrors nya bil genom att skjutsa honom och sen en tur te affären :)
Annars låg vi soffan och kollade på skidor med mamma och smakade på julgodiset som hon bakade. Gött!

På söndag sov vi också länge och sen fick vi trevligt besök innan alla lämnade huset. Mamma, pappa och Erik drog på julfest och jag och niklas började våran resa mot Åmot. Ingen av hos hade varit där innan men med en bra vägbeskrivning av Maria kom vi fram tillslut :P Jag har ju i alla fall vart bortanför Koppom så kunde mer än halva vägen :)

Hade en jättetrevlig och mysig kväll hos Maria och Daniel :) Och deras supergulliga kattunge! Tror vi klickade alla fyra ganska snabbt så nu väntar vi bara på att de ska komma och hälsa på oss ;) och sen flytta lite närmare så vi kan träffas offtare ;P hihi

Ja det va väll min helg :) Nu väntar jag bara på att julen ska komma. Så himla mysigt!



Bilder från julen 2009 hos farfar. Så mycket snö det va! :)



Alla julklapparna va till mig! :) (NEEH) 

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback