110222

Hej! Allt bra? :)
Själv är jag 19 år och jättenöjd :D
Hade en lugn födelsedag för typ ingen i min familj skulle va hemma hela dagen så älskling höll mig sällskap :) Sen dagen efter blev det kalas :) med släktingar och vänner. Extra kul att Niklas föräldrar och bröder kunde komma! :D (Y)
Massa fina presenter fick jag :) pengar, presentkort, parfym, necesär, nagellack och fina smycken. Tack alla!

Nu ligger jag och lyssnar på go musik. ska snart duscha och sen blir det att plugga fysik för imorn har jag prov :(
Är inte peppad alls för fick tebaka mitt matteprov som gick skitdåligt så det kommer säkert fysiken göre me.

Kate Voegele
Tycker hon är såå fiin! Och så har hon jättefin röst :)
Det är när jag ser sånna som henne som jag önskar att jag hade mystiska mörka bruna ögon.



Några fina låtar: Hallelujha
you can't brake a broken heart
Whish you were here
manhattan from the sky



Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Niklas

Nej jag gillar dina blåa ögon älskling :) <3 !!

2011-02-23 @ 16:18:48
URL: http://80sglamrock.blogspot.com
Postat av: Lena

Det var jätte KUL att få komma till ditt kalas! Du har redan så FINA ögon! Puss o Kram!

2011-02-23 @ 19:18:50
Postat av: Hon som Älskar dig ! <3

Hej !

Jag vill bara berätta för dig att du är min förebild ! <3

Vakat över dig hela mitt liv och du är vacker och underbar.

Men jag vill inte förlora dig , Snälla gör lite tid i din kalender för mig och gör mig en tjänst : Ta upp din mobil och gå in på kalendern och boka in den 28 juni ! Behöver dig då ! (: <3

JAG ÄLSKAR DIG!! <3

2011-02-23 @ 21:19:16
Postat av: Linn

Tack! :) Va bra att nån gillar mina ögon! :D haha

Lena: Det va kul att ni kom! :)

Älskade: Du är helt underbar du. Och du är min tjej hela dan! <3 okej jag bokar in 28 juni för dig. JAG ÄLSKAR DIG MED<3

2011-02-24 @ 08:16:10
Postat av: Niklas

Blogspot is the shiet baby ;) <3

2011-02-24 @ 14:44:25
URL: http://80sglamrock.blogspot.com
Postat av: Linn

Det är det va :)

2011-02-25 @ 11:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback