Byta?

Har funderat på att byta från blogg.se
Tycker bra om det för för mig funkar det för det mesta och det är snyggt och enkelt att använda och så. Det enda svåra är att fixa designen och det är mycket lättare på andra bloggsidor så som bloggspot och devote. Det är krongligt och jag får det aldrig bra, visst kan man få det jättesnygt och om man kan det men det är för komplicerat för mig. Nån mer som tycker det?
Det andra jobbiga är texten som är olika på explorer och firefox, också störande. :(
Men att göra inlägg och och lägga in bilder och filmklipp är lätt. Men tycker också namet är snyggare på blogg.se när det bara står blogg.se efter namnet på bloggen istället för att ha bloggspot.se eller devote.se eller nått annat. Men jag kanske är petig :/

Hm, vad ska jag göra?

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Ingen aning!! Fråga Data-Killen!!!! Kramis!!

2011-02-24 @ 16:14:43
Postat av: Linn

Får nog göra det! :D haha

2011-02-25 @ 11:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback