valentines day

Hej!
Igår var det ju alla hjärtans dag :) Hoppas alla hade det mysigt då.
Det hade jag iaf.
Vaknade på morgonen med över 38 graders feber :( Låg i sängen hela dagen och väntade på Niklas. Skrev att han skulle ta med mat. Nått litet bara för jag orka inte äta så mycket. Sen kom han och hade med sig Happy meal te mig. Gissa om jag blev glad :D haha så gulligt. En leksak var det med också ;) Sen fick jag blommor och chokladhjärtan och ett gulligt kort. Jag har nog världens bästa kille!

Sen tände vi massa levande ljus och kolla på filmen The Tourist och myste.

Nu idag hade jag fortfarande feber så det enda som håller mig uppe är alvedon. Äter lite godis som är kvar från igår och ska nog kolla på one tree hill snart. Sen har älskling fixat filmen burlesque (eller hur det stavas) te mig så ska se den med. :D Ha det bra!

Puss och Kram






Kommentarer
Postat av: Niklas

Väldigt mysigt hade vi Älskling, Och många många fler alla hjärtans dag ska vi mysa till :). Älskar dig min fästmö! <3

2011-02-15 @ 23:53:20
URL: http://80sGlamRock.blogspot.com
Postat av: Linn

JA det hade vi :P ja men nästa gång tänkte jag va frisk ;D Puss <3 älskar dig

2011-02-16 @ 20:17:18
URL: http://liwtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback