240111

Tja!
Nu sitter jag och planerar allt möjligt :) Först kommer ju min födelsedag om lite mindre än en månad :) Sen Kommer ju studenten med fester och baler och allt va det är. Vet knappt vad som kommer hända varje dag men kul ska vi ha :) Har suttit en stund och kollat på balklänningar, finns så mycket fina. Min snällaste Amanda har ju lovat att fixa min frisyr så det kommer bli jättebra :P

Mycket i skolan nu med känner jag :( och ett projektarbet som bara ligger och väntar på mig :(
Men jag fick VG i matte D, fick jag reda på idag. Min lärare kom fram och sa att hon hade kollat igenom mitt prov en extra gång och hittat mer poäng :D Glad jag blev då. Nu är det bara E kvar :S

Ska passa lite barn idag med, det blev inget förra veckan för deras mamma va sjuk, ja väldigt va folk har bleve sjuka nu det sista. Nikkas stackarn har vart sjuk sen onsdag och idag träffa jag simon som skulle gå hem från skolan för han mådde dåligt :(
Men jag är frisk! :D

Igår hade jag och Älskling vart ihop i 10 mån <3 Älskar dig!

Lite klänningar jag hitta


Så fin


En blå kanske ;) Så fin färg


va tycks?

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback