Nytt år!

Ja då är det 2011 då :) Tänk va tiden går :P

Detta är en sen uppdatering för det är ju redan 4:e januari men bättre sent än aldrig eller hur? ;P

Vad gjorde jag på nyår då? Jo jag åkte med min kära fästman till hans familj i norsbron :)
Där hade vi jättetrevligt men mycket spel, god mat och raketer.
Vi släppte iväg "risballonger". Niklas morbror André va där med sin fru och deras söta Devin.
Tack för att jag fick fira nyår med er allihopa! :D Ni ska veta att ni är jättehärliga! 

Idag har jag vart hos tandläkaren och fick det tråkiga beskedet att nästa år går jag inte dit gratis längre :( Skit! Men det va inga stora fel på mina tänder iaf ;)

Här kommer lite bilder från nyår :*

Puss och Kram 


Mina nyårskläder


Vi släpper "risballonger"


Nyårspuss


Kinect - det va roligt spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback