Tacos och Chokladbollar

Hej!
Idag fick jag gå upp tidigt. Vid 6, bussen gick 20 i 7 så jag drog upp mamma med som fick skjutsa mig :P Lyckades inte sova på bussen och sen halvspringa från station te skolan :( hade full dag på skolan men fick veta att vi inte behöver komma dit på måndag :)

Sen va det mysdag hos Simon vi laga tacos och sen baka vi chokladbollar. Jag ville se på "halv åtta hos mig" så det gjorde vi. Väldigt mysigt och så satt vi och prata om allt mellan himmel och jord och va allmänt flummiga som bara vi kan bli xD Men nästa gång ska jag nog inte ha vita byxor på mig för nu är det en massa fläckar på dom blod (jag skar mig på en konservburk), kaffe (simon spillde på mig) och chokladsmet. Mmm va fint! :P Tur det finns tvättmaskin.

Måste bara passa på att Gratulera min kompis Jaqueline som fyller 18 år idag :D Hurra hurra hurra HURRA! Ha en riktigt bra dag smölan och hoppas att detta blir ditt bästa år! Love you <3



Mumms!



Chokladbollar

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback