usch

Jobbig dag, bara otur med allt.

Jag trodde jag hade allt under kontroll, men tänk va fel jag hade. Skulle köra hem från karlstad vid ett men bilen är heldöd pga att bakluckan inte går att stänga helt så lampan drog ur all ström i batteriet. suck! jaha då ringer vi efter hjälp, nej slut på pengar på tlf. Jaha :( Ännu mer frustrerad och går in i lägenheten igen och får kontakt med brorsan på datorn så han ringer niklas som ringer mig. Komplicerat värre! Pappa är i arvika så dom kan inte komma och hjälpa mig.

Nej då tar jag bussen. Då går allt bra tills jag kommer på att ingen finns på busstation för att hämta mig :/ skickar ännu ett med på fb te brorsan så mamma hämtar mig.
Hon ringer mig på bussen och frågar vart jag är och hur jag tänkte ta mig te arvika?
Med bussen ikväll svarar jag men då bryts samtalet och jag kommer på att det är måndag och då går det ingen buss te arvika på kvällen :( jaha, nu då?

Jag fick ingen skjuts te arvika så får ta bussen före 7 te möran. Gött! Jag sov till halv elva idag och så ska jag upp 6 imorn. Hur ska jag klara det?? :S

Där har ni min otursdag. :(

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback