nr2 Vadstena

19/7 2011
Vi kom till Vadstena mitt på dan och där kunde man ligga med båten i vallgraven runt vadstena slott! Ganska coolt!
Här ser man hur nära slottet vi åkte :)

Sen gick vi in och tittade i slottet.
Min nya garderob!

I Vadstena har de även ett nunnekloster och en klosterkyrka.
Väldigt moderna nunnor. Här är en som kör gräsklippare :D haha



Klostrekyrkan.



Jag och Älskling matade ankor från båten :)



Vi skulle ta kort för att visa att mina fötter va mycket brunare än niklas men på bilden lyser det ju så det inte syns :( haha :P


Pussipuss! <3




Kommentarer
Postat av: Lena

Det var så KUL och Ni ville följa med oss i båten!! Vadstena var verkligen vackert!!

2011-08-07 @ 18:04:00
Postat av: Linn

Det va kul att vi fick följa med :D Ja verkligen :) <3

2011-08-18 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback