Ett snabbt inlägg . . .

Tja! Gör bara ett snabbt inlägg för att visa att jag tog mig igenom studenten :) hehe
Ska skriva mer om det i nästa inlägg för ska lägga in lite bilder med men de är kvar i kameran :(

Så kan istället berätta att jag har börjat mitt sommarlov i Skoghall hos min älskling och numera sambo :) Har tagit hit en del av mina grejer nu, typ alla kläder och lite till. Ska snart städa ur min lägenhet i arvika med och då kommer ännu mer grejer hit. Niklas blir väll tokig på mig ;) hihi

Imorse var jag nog riktigt trött för märkte knappt att Niklas åkte te jobbet :P Sen har jag legat och läst hela förmiddagen :) Perfekt start på sommarlovet. Ska inte börja jobba fören om två veckor så nu blir det att slappa och försöka fatta att jag har tagit studenten.

Hörs sen!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback