Hej i värmen!

Hej i värmen!

Här i lägenheten ligger jag och katterna helt utslagna. Jag ligger mest och läser, böcker och tidningar. Man orkar inte göra så mycket annat :( Jag har försökt ligga ute och sola mycket unde de här fina dagarna med det är alldeless för varmt för mig så jag måste gå in efter en timme typ :P

Stackars katterna orkar inte leka längre :( De ligger mest och sover eller vilar.

Ikväll ska vi dra iväg ett gäng på bio och se den nya transformers filmen i 3D. Det ska bli kul. Jag får väll skriva sen om den va bra :)




Jag har fått lite färg i alla fall :) Fast jag tror jag brände mig på bena idag för jag va lite röd på bena :(

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Du har Verkligen fått färg!! Ha en Bra helg i Årjäng! KRAM!

2011-07-01 @ 15:22:53
Postat av: Linn

Ja det ska vi ha! :) Ha det så kul på båten tills vi kommer ;) Kramar!

2011-07-01 @ 18:20:08
Postat av: Niklas

Het mage min baby ;)

2011-07-02 @ 13:44:01
URL: http://80sGlamRock.blogspot.com
Postat av: Linn

Tack Älsk! Det har du med! ;)

2011-07-02 @ 14:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback