STUDENTEN!!

Hejsan!

Nu äntligen kommer inlägget om studenten :) Det kommer bestå mest av bilder men jag tror bilderna talar ganska mycket för sig själva :) Ska försöka lägga in dom i rätt ordning iaf så ni förstår hur mina dagar såg ut. Se och njut! :D haha

Torsdag

Det började kl.8 på morgonen med champangefrukost



Sen hängde vi i klassrummet

Lite roligt måste vi ju få ha! xD

Sen va vi i kyrkan ett tag - somnade nästan, och det var jättetrångt i bänken :/

Vi fick betyg

Det börjar samlas folk utanför :D

Alla skyltar hänger ute.

våra tre skyltar. Snygga va? :P

Glada studenter hänger i fönstren!

Precis innan vi springer ut. Vi skrek och svettades för det var dövarmt där i hallen.

Sen sprang vi ut och var typ så här glada! :D hehe

Fick en massa kramar  . .

. .och pussar!

Min skylt! Är jag inte lik mig? xD

Vi åkte hö-kärra och skrek: "Vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten . . ." 

och här va min kärra :)
Har tyvärr inga bilder från kvällen men det va lika roligt.

Fredag
Amanda fixade mitt hår halv 8 på morgonen. Väldigt snällt av henne! :D

Innan balen. vi skulle träffas fem på eftermiddagen och gå kortege kl.6


Jag och älskling <3 forever

Har tyvärr ingen bild på när vi går i kortege men det finns på elev.solberga.com

Vårat bord på middagen. Jättegod mat var det

Sen mingel innan dansen drog igång vid 10

På kvällen/natten röjde vi på olssons brygga :D Superrolig dag! :D Tack alla som va med <3

Lördag
Fest hemma i Årjäng med släkt och vänner.

Alla blommor

Presentbord

Det va allt tror jag :) Stort tack till alla som va med dessa dagar och gjorde dem oförglömliga! <3

Puss och Kram från en glad student!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jätte FINA kort från din student o Bal!! Tack för ett trevligt kalas i Årjäng!!! Många Kramar till dig!!

2011-06-15 @ 18:50:39
Postat av: Linn

Tack! :) Ja det var jättetrevligt. Och kul att ni va med! :D Kramar!

2011-06-19 @ 00:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback