sveriges nationaldag

Tja! Jag vet att Nationaldagen var igår men tyckte det var en bra rubrik till detta inlägget :)
Nu har jag vart i Årjäng i flera dagar, först ut på fest med studenterna och glömde min tlf :(
fick tillbaka den dagen efter och då hängde jag med K och hjälpte pappa att fixa båten så vi fick den i vattnet :) Jättekul att köra!
Fast jag och K hade problem med att få på min dragkrok xD
Sen på fredag var det Parken i Årjäng så jag var chaufför på en 740 på kvällen :P
På lördag solade jag och amanda sen färgade vi mitt hår. Jättebra vart det :D Tack så mycket hjärtat!
På kvällen blev det grillning på Öna men världens bästa familjer :D Sov där och tog det lugnt på söndagen.
Då kom min älskling till oss. Jag var den sämsta GPS han haft xD men tillslut kom han fram.
Väl ute på öna igen badade vi och jag fick Niklas att hoppa från berget :D Modigt av han! Sen på kvällen var det bilträff i sundstabyn med grillninng.
Det va mycket bilar och god mat! :D
Och igår var det nationaldagsfirande på toget och studenterna i Årjäng hade sin bal så jag körde dem i pappas bil :)


De var jättefina allihop men det var tråkigt att det regnade så mycket :(
Nu längtar jag till min egen bal :)

Det var min hädelserika helg :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

En Härlig helg!!!

2011-06-12 @ 00:03:44
Postat av: Linn

Ja det va det :)

2011-06-13 @ 18:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback