1 år!

Tjenna!
Blir inget långt inlägg idag, ska snart iväg och ut och äta med Älskling :) Vi firar ett år idag. Tänk vad tiden går fort.

Denna låten är till han:

Vad bryr jag mig om det som aldrig hänt
jag ger och får så mycket mer igen
nu har jag fått allt jag vill ha

För jag har aldrig velat ändra nått som hänt
din kärlek blev min allra bästa vän
Jag har allt jag vill ha

all tankar som förljer mig, inte jag
för hela livet har tagit mig hit idag
jag är fri i en värld som omfamnar mig
nu har jag allt jag vill ha

vad bryr jag mig om det som aldrig hänt
jag ger och får så mycket mer igen
för nu har jag fått allt jag vill ha

för jag har aldrig velat ändra nått som hänt
din kärlek blev min allra bästa vän
jag har allt jag vill ha

alla vägar jag nånsin gått följer mig
samma vägar jag fann tillsammans med dig
i det liv som betyder allt för mig
har jag fått allt nån kan ge

vad bryr jag mig om det som aldrig hänt
jag ger och får så mycket mer igen 
för nu har jag fått allt jag vill ha 

jag har aldrig velat ändra nått som hänt
din kärlek blev min allra bästa vän
jag har allt jag vill ha
<3


Puss och Kram 




Kommentarer
Postat av: Niklas

Vi hade en sån mysig dag min Älskling :)



Den här låten är till dig http://www.youtube.com/watch?v=TAL2tugXVYM



Du är bäst Linn !! <3

2011-03-25 @ 12:14:07
URL: http://80sglamrock.blogspot.com
Postat av: Lena

Va fort tiden har gått!! Jag är så Glad att Niklas har en så Underbar tjej som du!! Jag älskar dig också!! Jag har ju ingen dotter att älska! Många KRAMAR till dig!

2011-03-28 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback