140311

Tja tja! :)
Hur är det?

Jag har haft en supermysig helg med min älskling :) Som vanligt. Förstår inte hur det kan va så bra. Nästa vecka har vi vart ihop i ett år och det känns inte jobbigt alls. Mitt längsta förhållande (vad säger det om mig?). Nej men vi har det så himla bra och därför hoppas jag att jag kan gå på skola i karlstad och bo där och hoppas att vårt förhållande fortsätter vara så här bra :)

Idag hade vi sex och samlevnadsdag på skolan med frågor, tävlingar och Olle från "Fråga Olle" var där och prata. Han är rätt rolig han xD Våran klass fick pris för vi va så bra på sex-fakta (vad säger det om vår klass?-jo att de flesta har Iphone med fri surf ;D)

Denna veckan är full som alla andra veckor med: matteprov, samhäll och projektarbete. Störande när man vill hinna med nått annat :( Håller på med en jättebra bok som bara väntar på att bli utläst men det går framåt sakta och datorn full av one tree hill - avsnitt som jag vill se.

Har ju bytt te windows 7 för ett tag sen så nu skulle jag fixa ett program där man kan fixa till bilder. Min snälla fästman tipsa om ett bra och visa hur jag skulle få ner det på datan. Duktiga jag skulle göra detta idag. Inga problem tänkte jag men tji fick jag! Inget funka. Jag blev desperat och ringde världens bästa datasupport - Niklas! Han kom på felet, jag hade försökt ladda ner users manual istället för själva programmet. Bra där! :) Tur jag har han.
Nu har jag det och tänkte sitta där och pilla lite :) så det kommer kanske upp fina bilder snart :P

Var på fest under helgen med, hos Niklas granne Christian. Massa roligt folk :) The twins och deras kompis kom. Jätteroligt! :D Men eftersom jag är kvällstrött så gick jag och älskling vid 1 och la oss så vi missa den roliga kinesen och när de förstörde ett borde, typiskt mig!

Nej nu ska jag sluta tjata :P Ha det bäst!

Gamla festbilder


Jag och Carolin - varför ser vi snea ut i ansiktet båda två? :O


Jag och Jaqueline - fiine!


Jag och Malin <3

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Niklas

Så söt du är älskling :D. Vi har det så fantastiskt underbart :)<3 Längtar så mycket tills vi flyttar ihop. Älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! Längtar till den 23 Älskling :)

2011-03-15 @ 15:14:09
URL: http://80sglamrock.blogspot.com
Postat av: Linn

Ja jag längtar med <3

2011-03-16 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback