Tillbaka

Hej!
Nu var det längesen jag bloggade. Kanske för att jag inte har haft så mkt att skriva om :) hehe

Idag va vi i alla fall på karlstads universitet med skolan, kul att se skolan faktiskt. Vi va ju inte där så länga och det va ganska mycket folk så det va lite stressigt. Men det är en väldigt fin skola :) Kommer ju kanske gå där till hösten.

Det är mycket som hände nu. Jag har haft ett prov och sen har vi ett nästa vecka :( Inlämningsuppgift i samhäll nästa vecka och anförande i svenska imorn som jag sitter med nu. Som tur är fick jag och några tjejer stanna kvar efter lektionen imorn och bara redovisa i en grupp istället för hela klassen. Det känns skönt, jag både älskar och hatar min svenska lärare. Sen ligger ju projektarbetet över allt :(

Mycket skola nu men det är väll bara att vänja sig.




Va skönt att komma till kyrkan i söndags också. Finns alltid ett lugn där och det känns som vanligt.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback