you can´t brake a broken heart

Hej! :) Allt bra?

Själv sitter jag i den stora staden karlstad och solen skiner :) Funderar på å ta en promenad sen ;) Det tråkiga är att min niklas jobbar för fullt och kan inte gå med mig. Men jag har mitt sköna lov, som snart är slut :(
Sen har jag pluggat mycket fast jag har lov. Tråkigt :( Men så är det när man har massa prov och anförande direkt efter lovet.

Åker hem te Årjäng idag fast jag vill vara kvar här. Längtar redan till jag kan bo här hela tiden :)
Men ska hem idag och hålla pappa sällskap när mamma är i norge på VM. Sen kommer brorsan hem från sälen idag.
Hoppas tiden går långsamt till söndag. . den har ju inte gjort det hittills.

Har köpt balklänning med men det kommer upp bilder på den senare :) Finns redan en bild i ett tidigare inlägg :P

Hade en kul kväll med tjejerna på nöjes med, kommer nog bilder på det med :) 



Ha det bra!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Din Älskling

Vill också ut och gå med dig :D. Aaa jag längtar också Älskling till vi flyttar ihop :D <3 <3

2011-03-03 @ 16:15:08
URL: http://80sglamrock.blogspot.com
Postat av: Linn

Ja men jag gick utan dig :) Vilken tur :P haha <3 älskar dig hjärtat

2011-03-03 @ 17:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback