220511

Hejsan!
Nu sitter jag här hos min älskling, vi har precis städat så nu ska han spela spel och jag ska kolla på senaste avsnittet av one tree hill :) Ikväll åker jag tillbaka till arvika för sista riktiga veckan i skolan :)

Är ganska trött med, igår kolla vi på the green hornet men jag somna i soffan efter halva filmen och idag när Niklas spela sitt nya spel sov jag en stund i hans knä. Förstår inte hur jag kan va så trött.

Kom på att jag hade kollart på programmet "Det blir bättre" på 3an. Kan rekomendera er att titta på det. Jag har sett avsnittet om Linda Lampenius när hon berättar om sina ätstörningar och jag höll på och grina ögona ur mig.
Jätte bra avsnitt var det :) Jag ska nog kolla på nästa avsnitt med.

Puss och Kram <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Va FIN bloggen är.....

2011-05-22 @ 14:06:31
Postat av: Linn

Tack! :) Jag är ganska nöjd.

2011-05-22 @ 23:46:05
URL: http://liwtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback