Göteborg

Tja!
nu kommer äntligen ett riktigt inlägg :)
Nu är alla läxor och prov klara för den här veckan så jag kan berätta om helgen i Göteborg.
Vi åkte ner på lördag morgon, det gick fort ner dit för Niklas körde ju ;) Fast vi missa avfarten mot Uddevalla så åkte genom Mellerud istället men det var tur för där var det bilträff så såg en massa fina bilar ;) (Y)
Vi började fint med att köra vilse i Göteborg så fick ring moster som vi skulle möta xD Hittade dem tillslut och hittade parkering tillslut. Det var jättefint väder och jag fick sminka mig i bilen :S

Vi träffade morfar, hans systrar, moster med familj. Sen kom mamma och erik lite senare. och mammas kusinger. Först var vi på konsert för pensionärer och jag fick smaka gott öl :) Sen åt vi på restaurang.

Mamma åkte hem på kvällen men vi sov hos morfars syster som bor i Göteborg och de andra sov på hotell.
På söndag åt vi bara frukost sen tog jag, niklas och erik en promenad i området och köpte godis ;)

Det bästa med hela resan var nog vädret :D



Bilder från restaurangen. Min moster har tagit dom därför är de suddiga :)


Vi var 18 st i sällskapet så vi fick förbeställa mat :)



Från promenaden runt kvarteret





Lägenhetshuset där Lena bodde. Med Ica i botten. Jag tänkte ta fler bilder men det vart lite brottom när vi skulle hem.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni verkar haft en Bra helg!! Vädret var helt UNDERBART!!!

2011-05-11 @ 21:38:39
Postat av: Niklas

Hade det riktigt trevligt med dig, familjen och släkt :) <3

2011-05-11 @ 21:44:44
URL: http://80sGlamRock.blogspot.com
Postat av: Linn

Det var jättetrevligt och gööörfint väder ;)



Niklas , det var kul att följde med :P

Kram

2011-05-12 @ 11:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback