Ombesiktning

Tja!
Idag tog jag med mig brorsan och gjorde ombesikting på bilen, det vart ju körförbud på den i tisdags. Men min duktiga bror hade lyckats fixa allt förutom ljusinställningen så jag måste tillbaka en gång till :( Trist, men jag tror han på bilprovningen var ganska snäll mot oss ändå ;) Fast han prata bara med Erik som om det vore hans bil och då vart jag lite sur :( Men nu kör jag med bra bromsar :P

Den veckan har vart både slapp och jobbig, vi har inte haft så mkt lektioner men desto mer hemarbete och läxor och det tycker jag är svårare. Så imorn blir det prov och närsta vecka lämna in en uppsats och prov igen :( Det tar aldrig slut!

Men på lördag tar jag med min älskling och familjen och dra te Göteborg :)
På fredag ska vi fixa på min balklänning och så hoppas jag på att träffa min fina Amanda och kanske åka lite bil med henne ;) Hon har ju tagit körkort så stort Grattis till henne! :D Du är så duktig hjärtat! <3

Ha det bra så länge!

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback