. . . you rais me up<3

Trodde den här tiden skulle bli den roligaste i mitt liv, har verkligen sett fram emot slutet av mina tre år och visst har vi väll kul men nu känner jag att det mest har varit beslutsångest varje gång. Skulle det inte vara enklare än så här?
Kanske är det jag själv som sätter mig i situationen eller hade för stora förhoppningar.

Nu hoppas jag i alla fall att jag får roligt imorn vad jag än väljer :)

When I am down and, oh my soul, so weary;
When troubles come and my heart burdened be;
Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me


You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be


<3

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback