1 år!

Igår hade jag och Niklas varit förlovade i ett år! :) Tyvärr var inte jag så pigg första halvan av dagen men som tur va så orkade jag mer på kvällen :)

Niklas åkte och shoppade utan mig så jag fick sova sen lagade vi mat och myste hela kvällen och Niklas fick en present av mig.

Vi lagade lax i ugnen och till det hade vi potatis och en dillsås. Roligt att laga något man inte gör så ofta. Men det blev jättebra :)



Nya grejer till lägenheten :)



Niklas present från mig <3

Idag ska vi äta adventsmys med familjen Johannesson för det är första advent. Så himla mysigt. Nu fattas bara snön :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Tänk var tiden går.....Är så Glad att du finns i våran familj!! Puss o Kram!!

2011-12-02 @ 14:08:24
Postat av: Linn

Naaaw! Är så glad att va en del av er familj! Tycker om er! <3 Massa Kramar

2011-12-02 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback