Dålig dag . . .

Idag va ingen bra dag. . . det började med att jag gjorde så Niklas fastna i Skoghall, sen drog grupparbetet på skolan ut på tiden mer än vad jag trodde det skulle göra och sen fick jag ett mycket sorgligt besked :(

När jag hade tagit bussen in till stan imorse på väg till skolan hittade jag bilnycklarna i min jackficka och fick panik för Niklas skulle ju ta bilen till jobbet om en liten stund. Jag ringer Niklas i panik och berättar att jag har nyckeln för han hade inte upptäckt att den va borta. Som tur va kunde han åka till jobbet med en kompis sen kom han på att han hade en reservnyckel hemma men den tänkte varken han eller jag på stundens hetta. Det löste sig i alla fall :)

Sen va jag på skolan till fem :( mycket längre än jag hade räknat med så nu måste vi få bra betyg på vårat arbete.

Sen har jag deppat hela kvällen :(

Kommer sakna dig och när du kom hem till oss och berätta dina roliga historier
R.I.P <3

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback