sleeping in my car . . .

Hej!
Nu sitter jag här och är lite irriterad för att jag för en gångs skull vill plugga och räkna mina hemuppgifter från skolan men när jag öppnar dom i mina program på datorn hemma så syns inte alla formler!! Ghaaaa! blir tokig på det! :@

Men men  . . till något lite roligare :) Min kära Camilla kommer hit på fredag! Ska bli så kul å träffa henne. Har inte setts på ett år säkert (känns det som i alla fall)  :(  Ska visa henne Karlstad och bara mysa och prata en massa. Bruden har ju ny kille som jag inte hört något om så nu får hon banne mig förklara sig! :D

Idag hängde jag med mina älskade föräldrar för de var i storstan :) Hängde med dem när de shoppade och va lite smakråd ;P Sen åt vi mat ihop på Ikea. Mys! Träffar dem ju igen redan på lördag fast då ska vi leka på boda borg :D

Jag fick även se och provköra deras nya bil :) En POLO!!!
Tror ni jag skratta när jag hörde det eller?! xD Trodde aldrig pappa skulle gå med på det. Nej då men jag är väll bortskämd och väldigt fast beslutsam när det gäller bilmärken och polo är inte en av mina favoriter. Dock gillar jag wolksvagen så polo är inte det värsta märke i världen, det finns många sämre. Men vem ser man köra runt i polo då? Jo gamla tanter som kör en modell från 97 som inte kan bli mindre eller fulare. Nej nu ska jag sluta klaga och va glad för att dom har bytt bil :) Jag har ändrat mig lite, jag tycker om en polo. Deras polo!

Här kommer en snabb bild på den som jag knäppte med mobilen förut. Sämst kort men jag har planerat att ta fler när jag är hemma och då lägger jag upp dom :)


Fin färg är det i alla fall.

Fick ju provköra den också och den fick godkänt :) Är ju en turbo diesel och jag har som sagt en liten förkärlek till dieselmotorer så fattas bara annat. Blev även lite nostalgisk av att köra den för att den liknar caddyn som pappa hade så mycket. Och caddyn körde jag jätte mycket och övningskörde med och polon likna den både på instrumentering men också kännslan när man körde. Jag kände igen mig :)
Så grattis mamma och pappa, ni har köpt en bra bil och fått eran kräsna dotter att sätta sig en polo och faktiskt gilla den.

ps. hade den bara hetat passat hade det vart en helt annan sak från början! ;)

Haha

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHA!! Ja, min mamma är ju en tant och har en polo... MEN hon har faktiskt en NY polo, en röd.

2011-11-10 @ 22:03:31
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHA Aj då! Jag måste nog ändra min uppfattning om alla polosar snart :P Nej då men dom nya är bra :) mamma och pappas är från 09.

2011-11-10 @ 22:47:56
Postat av: Lena

Bilen var ju Fin! Snygg färg! Ha en Bra fredagskväll!! Vi syns på söndag! KRAM!!

2011-11-11 @ 14:45:38
Postat av: Linn

Ja mamma och pappa är nöjda iaf :) Tror dom bara har haft blåa bilar typ ;) haha Kram

2011-11-17 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback