the burning heart

Hello!

Idag har det varit en slapp söndag :) Låg i sängen till halv ett typ i morse, eller förmiddagen blir det väll ;P Jag vaknade vid 10 av att Zelda bet mig i handen och va gosesjuk sen kunde jag inte sova mer så jag la mig och läste medan Niklas sov som en gris till 12 :P

Sen åkte vi till svärföräldrarna och satt och kolla på 24 hela dagen :) Mysigt!

Igår träffade jag mamma för hon va i stan med två tjejkompisar för de hade tjejdag. Då åkte de till karlstad för att shoppa och sen gick de på bio. Det va kul att träffa dem :)

Nästa helg är det ju redan första advent, va fort tiden går :/




Jag hoppas det kommer så här mycket snö snart så man får lite mysig julkännsla :) <3

Pappa, tänker på dig och känner med dig <3 Älskar dig!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback