Every memory of looking out the back door

Hej!

Nu är det äntligen fredag. Jag har haft en fullbokad vecka. Det som är bra är att sådana veckor går så himla fort.
Nu väntar jag på att niklas ska sluta jobbet så ska vi åka te Årjäng. Ska va där hela helgen och gå på massa kalas :P hehe Ikväll ska vi fira pappa som fyllde år igår

"Grattis pappa, jag är så glad att kunna säga det i år med" <3

och imorn har johan 40 års fest som jag tror kommer bli kul. Har alltid så kul med er. Älskar er min andra familj! <3

Idag kom mina nya skor också :)
Dom kommer va bra att ha nu när jag och Johanna ska börja träna.


(bara jag som tycker det ser ut som barn-skor? haha xD men det är faktiskt strl. 38, Jag lovar! )

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en Bra helg i Årjäng med Alla kalas!! Fina skor! Kramis!!

2011-10-07 @ 19:35:25
Postat av: Linn

Tack! Ja det hade vi :) Kramar

2011-10-19 @ 18:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback