never say never

Hej!

Nu är jag så nöjd för vi är klara med vårat projektarbete :) Det känns så skönt att ha klarat av första projektet på universitetet. Men nu kommer allt på en gång. Jag har två hemtentor som ska in på fredag och så börjar vi med individuella projekt denna veckan så jag har lite panik!

Bort från skolan ett tag :) Det roliga var att igår provade jag att laga ett av mammas recept som jag fått. Torsk med äggsås. Och jag lyckades ganska bra :) Niklas hjälpte till på slutet också ;) Jag var lite nervös men det smakade nästan lika gott som mammas :D haha

Ha det bra!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Va KUL att maten blev Bra! Lycka Till med hemtentorna! KRAM!!

2011-10-25 @ 19:39:34
Postat av: Linn

Ja det va kul :) Tack!

Kramis!

2011-10-26 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback