price of love

Hej!

Förra helgen va jätteroligt. Vi busade lite med 40 åringen Johan och pappa va nöjd över presenten han fick :P Väldigt bra helg. Denna helgen blir lite lugnare men innehåller en kort resa till Årjäng på lördag för min kusin fyller 14. Hur blev han så gamal?? :O

Jag var på mitt första träningspass igår också :) Vi tyckte det va riktigt kul så vi ska fortsätta träna.

Idag har jag min första seminarie tenta. Jag är väldigt nervös men hoppas det går bra. (håll tummarna!)

Puss och Kram



Bild från bröllopet i sommras :)

Kommentarer
Postat av: Lena

VACKERT Par!!! Vi syns en snabbis i dag!!

2011-10-15 @ 10:29:11
Postat av: Linn

Ja! :P

Jag tror du tog bilden :)

2011-10-15 @ 13:43:37
Postat av: Niklas

Ja vi är ju snyggast ! :)

2011-10-20 @ 17:03:51
URL: http://80sGlamRock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback