you are more . .

Hej!
Har hittat en ny go låt :)
"You are more" med Tenth Avenue North. Speciell men väldigt skön låt. . men jag brukar ju gilla lite speciella och konstiga låtar :P

Nu sitter jag hemm i lägenheten och är nöjd över vad jag har gjort denna veckan. Har gjort två hemtentor och börjat skriva på mitt individuella projekt trors att jag knappt har vart på skolan. Men ibland är det faktiskt skönt att plugga hemma. Man kan gå upp när man vill på morgonen och så kan man sitta och skriva lite men ändå göra andra saker emellan :) haha jag som gillar att va hemma och pysla så mycket, jag kanske ska bli hemmafru istället ;D Nejdå.

Inatt ska jag köra några kompisar hem te Årjäng. Får hälsa på familjen lite med :) Har vart mycket i Årjäng nu de senaste helgerna men ibland känns det ändå som jag inte har träffat mamma och pappa på evigheter! Tur det finns telefoner :P

Älskar er så!

Nej nu ska jag diska lite innan min älskling kommer hem. Fast jag tror han kommer bli mer nöjd över att Battelfield 3 ligger här och väntar på han än att jag har diskat :D hehe

Puss och Kram



Saknar dig oxå söstra mi ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback