How was I to know right from wrong

Hej hej!

Nu är det snart Oktober och då ska jag och Niklas te Årjäng på en massa kalas :D hehe alltid lika kul.

Men nu denna helgen ska vi till Södertälje på dop :) Det är Niklas minsta kusin som döps. Jättesöt liten tjej =)  Kommer bli kul.

På skolan rullar allt på och jag kan inte fatta hur fort det går. Nu ska vi redan börja söka till kurserna vi ska läsa nästa termin. Man måste tydligen anmäla sig till varje kurs även om man går ett program, töligt men så är det.

Idag tänkte jag på en sak när jag satt på bussen på väg hem från stan. Jag tänkte på hur mycket det gör om det är en trevlig och glad busschaufför som kör. Har ni tänkt på det? Jag gör i alla fall det :P Om det är en glad chaufför som pratar och skämtar så blir jag automatiskt glad jag med, men om det är en sur chaufför som är otrevlig så blir jag med på dåligt humör. Detta gäller väll kanske inte bara busschaufförer utan alla man träffar på en dag. Men efter alla bussresor jag har åkt i mitt liv så har jag märkt vad mycket det gör med trevliga chaufförer. Så jag tackar alla glada busschaufförer lite extra =)






Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback