Lucy in the sky

Hej!
I helgen var jag i Årjäng på Årjängsmâten och det är lika nostalgiskt varje gång. Det är en sån där tradition som återkommer varje år och du vet precis vad som kommer hända. Förvisso känner man inte samma spänning varje år som man gjorde när man va liten men det är fortfarande lite kul att gå dit och se att allt är sig likt. Mâten är även en stor händelse i Årjäng, större än de flesta tror. Alla bara måste dit, det kommer folk från alla möjliga ställ och man träffar folk som man inte har träffat på länge. Men det är nog tur att det bara är en helg per år ;P

Annars är det fullt upp på universitetet och vi håller på med olika projekt, men jag trivs. Det skönaste är att vi har halvdagar ganska ofta :) Det gillar jag. Hoppas det är så länge till :P

Jag har också anmält mig som blodgivare nu, det är något jag har velat göra ett tag och nu ska jag på intervju och provtagning den 3:e oktober :) Jag hoppas det går bra.


en bra bild på årjängsmâten men det är inte jag som har tagit den :)



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback