bleed it out

Hej !

Nu är denna veckan slut :) Alltid skönt med fredag men jag va faktiskt inte så trött på denna veckan. Den kunde gärna få fortsätta. Det har hänt en massa bra saker denna veckan :)
Jag fick min mobil och kunde där med ringa och smsa igen och jag fick reda på att jag hade klarat både deltentan och den stora mattetentan. Härlig veckan! Men nu ska jag fira allt med att ha en riktigt lugn och skön helg där jag mest ska vara hemma och slappa.

och så ska jag och Niklas skämma bort oss med en massa gott ikväll för hela veckan har gått utan att vi ätit godis eller druckit cola ;) Duktiga vi är. Jag har ju kört ett tag med bara godis på helgerna men nu har även Niklas bestämmt sig för att sluta dricka cola på veckorna och det tycker jag är bra. Det är bra att vi har lite gemensamma mål för då kan vi stötta varandra och ge varanda berömm.

Efter tentan idag åkte jag hem och fick lust att baka igen. Konstigt för det är andra gången på kort tid som jag bakar. Bägge gångerna har jag bakat nått som jag aldrig gjort förut och bägge gångerna har jag lyckats. Jag kanske har ärvt något av min mamma iaf ;P hehe
Idag blev det tiger kaka :) Eller jag tror det kallas så, en blandning mellan sockerkaka och chokladkaka. Hoppas Niklas med gillar den ;)



Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

mmmmm ser God ut!! Niklas drack cider igår hos oss!! Ibland får man fuska! Ha en Bra helg!! KRAM!!

2012-04-20 @ 17:47:32
Postat av: Matilda

Åh, den såg god ut!!

2012-04-21 @ 00:45:04
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback