Life is a highway

Tjenna!

Idag har jag en sånhär dag när allt känns så himla bra :) Till skillnad från igår.
Gjorde deltenta nummer två idag och det känndes helt okej fast jag tyckte att jag va dåligt förberedd :) Det va skönt.

Efter tentan åkte jag hem och sov en timme i soffan :P

Vi åt god mat idag också.



Kyckling och klyftpotatis. Mums

Sen så har Niklas köpt sig en ny liten leksak

Detta är Niklas nya databebis som han leker med nu :P En 13" asus.

Så nu sitter vi breve varann i soffan med varsin bärbar dator ;) haha
Men vad hände med min transformer liksom? :O Nej då.

Imorgon kommer min mamma och bror hit. Ska bli mysigt :)

Ha det så gött!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback