looking at this photograph, every time I do it makes me laugh . .

Hej!
Som ni ser har jag ändrat designen på min blogg :) Eller jag hoppas i alla fall att ni kan se det :) Det kronglade nämligen i början så jag kunde själv inte se den nya så visste inte om alla andra inte kunde det heller. Men nu verkar det funka för jag kan se den ;) hihi

Ville ha en design som va sommrig och fastnade för denna. Hoppas att den inte ser för rosa ut bara :S Ska prova den en stund och se hur jag trivs med den.

Designen är hämtad från "designadinblogg.se" för jag orkar inte sitta och göra en egen när det finns så fina som man bara kan kopiera koderna från. Lite lat får man väll va ;)

Jag tyckte dom hade flera fina designer på "designadinblogg.se" så jag kan rekomendera den sidan. Men om ni vet någon annan sida som är bra så får ni gärna säga till :)

I fredags kom Timmy hit för att se på film med oss och då hade han med sig sushi som vi skulle äta för jag och Niklas har aldrig provat det. Känns som alla har testat sushi förutom vi haha :D Jag har alltid vart lite skeptisk mot sushi men det va faktiskt helt okej :) Inte det godaste jag har ätit precis men helt okej. Det enda jag hade problem med var att man va tvungen att stoppa in hela sushibiten i munnen på en gång, och jag har typ världens minsta mun :S
Nej men vi får nog testa det nån mer gång :)


Igår va vi hos Niklas föräldrar och firade påsk. Några av Niklas släktingar va där också, några kusiner och så :) Jättetrevligt va det!

Vi fick en fin griffeltavla av Niklas morbror och hans fru :)


Vi fick påskägg och jag fick dom här fina örhängena av mina svärföräldrar :) Tror jag har världens sötaste svärföräldrar <3

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback