Påsk

Hej! :)

Nu är jag glad :D Har vart på skolan och skrev en tenta på en timme och nu är jag ledig ända till tisdag. Guud så gött! Nästan som ett påsklov ju ;) Ska bara njuta!

Och så är jag nöjd för jag och Niklas köpte grejer te lägenheten igår :) vi va på ikea och köpte nya handtag till köksluckorna och så fick jag en go och mysig filt att ha på balkongen. Min mysiga kille <3
Sen köpte vi en massa påskgodis och fyllde ett stort påskägg till oss :)

Imorn kommer min bror och niklas bröder hit så ska vi se på Starwars för Niklas har köpt hela boxen på bluray :)


Brownies som jag baka igår :) Och goda blev dom.


Handtagen. Vi bytte ut 18 st. Jag hade ont i handen efter allt skruvande! De vita i trä te höger va de vi hade och så bytte vi till de snygga silvriga te vänster. :)


Lådorna


och Niklas köpte en ram och så ramande han in ett LP-omslag :) Jättesnyggt blev det!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback