My everything

Hejsan!

Min Iphone kom igår! :)



Så nu är jag jättenöjd :) Nu kan jag ringa och smsa igen. Tyvärr fick jag byta nummer så jag håller på och skickar mitt nya nummer till alla. Men om nån vill ha det och inte får nått sms är det bara att be mig om nummret ;)

Idag va jag på skolan en liten stund bara :P Vi började 10 och när vi hade räknat klart vid halv två fick vi gå.
Då passade jag på att ta en tur på stan. Eftersom vädret hade blivit mycket bättre. Det snöade ju för fullt imorse men när vi sluta sken solan. På stan handlade jag en blus på HM och så köpte jag ett fodral att stoppa iphonen i. Jag vill ju inte att den ska gå sönder nu när jag ska ha den i 2 år :/



Blusen. Bilden är från HMs hemsida :) Den kommer va så skön te sommarn.



Fodralet :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback