cupecakes

Tja!
 
Hoppas ni har det bra :) Det har jag i alla fall. Är i Årjäng och njuter av att träffa alla jag känner. Familj och vänner som man inte träffar lika ofta men som ändå finns där.
Har tagit pappas sida av sängen för han är inte hemma så myser med mamma så mycket jag kan ;)
 
Igår var det aktion på Strandvik så jag hjälpte först mamma med hennes goa kola.
 
och sen bakade jag och Frida hallon och blåbärs cupcakes :) och chokladbollar men har ingen bild på dem.
 
 
Medan Ewa gjorde pizzabullar
 
Imorn blir det att hälsa på min moster och kolla på kattungarna :P
 
Idag beställde jag lite grejer från HM. bland annat denna hårsnodd.
Första gången jag såg dom (när de kom) visste jag att jag ville ha en men när jag väl skulle köpa en så var de slut på alla hm i hela karlstad :( jag kollade även hm.com men där fanns de inte. Så jag gav upp. Men nu när jag kollade andra saker på hm.com så hittade jag dem :) (de har säkert funnits där länge fast jag inte vetat) men så glad så nu beställde jag en. Hoppas den blir fin i mitt hår. Köpte ett vanligt vitt linne också för det behöver jag :)
 
Btw Är det någon anna än jag som fått Värmlandkortet?
 
Fick det på posten här om dagen. Det va laddat med 50 kr och det ska funka på hammaröbussarna, stadsbussarna och länsbussarna när dom byter. Vet inte riktig varför jag fick det men det va ju bra :)
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback