kittens :)

Hallå :) 
 
Är hemma i Kd nu, kom hem igår efter att ha hälsat på min moster. Va så längesen jag träffade dem. Nu fick jag äntligen se kattungarna också och det är ju bland det gulligaste som finns!! :D blev helt kär. Ska visa några bilder på dem. Va lite svårt att kort på dem för de rör sig hela tiden men :P De är fem stycken: en vit, en orange och tre grå-svarta. 
 
 
Här ligger alla och äter mat. 
 
 
Jag håller den vita och har en grå i knät :P 
 
 
Den oranga va såå charmig. och alla har de underbara blå ögon! Dör lite när jag ser dom. 
 
 
gosar :) 
 
 
Lurven
 
 
Den vita gömde sig vid mina ben
 
 
Min kusin håller en som sover och en som leker :D haha 
 

Sen så ville de andra bada och hur många ursäkter jag än kom på så fick de med mig. Och jag badade faktikst i sjön! inte för att det va jättevarmt men jag doppade mig flera gånger i alla fall. Enda positiva var att jag fick låna min mosters supersnygga bikini :) 
 
 
och eftersom jag har världens bästa moster så fick jag bikinin av henne sen :) Då blev jag glad. 
 
vi åkte sedan till Årjäng och han bara hem och hämta min packning sen bar det av till bussen. Efter 1 och en halv timme va jag i Karlstad och blev upplockad av Niklas, Tomas och Mattias :) 
 
Idag har ju Niklas jobbat så jag tog med mig tvillingarna ut på en springtur. De va lite osäkra i början men tror faktiskt astmakillarna har bättre kondis än mig :( hrm. haha 
 
 
Nu ser de på fotboll (omväxling mellan fotbollspelen?) medan jag försöker lägga in en ljudbok i Iphonen :) Liza Marklunds Du gamla du fria. Det kommer en recension sen när jag har lyssnat på den, om jag lyckas få in den i tlf över huvud taget :/ är första gången jag provar detta. 
 
Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Lena

Såååå Söta!!! Vilken Snygg bikini på en Snygg Tjej! Kram!!

Svar: Ja helt underbara va dom! Tycker ni ska ha två ;) Tack jag tyckte med den va snygg så va en överraskning när hon sa att jag fick den. Kram
Linn

2012-08-21 @ 14:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback