logiskt

Hej! 
 
Nu sitter jag och känner mig ganska förberedd för skolan som börjar på måndag. Sommaren har gått så fort bara :( Men nu vet jag i alla fall vart jag ska och vilken tid på måndag :)
 
Finns mer saker som gör att jag känner mig duktig idag. 
För det första så va jag ute och sprang idag. 
Och igår fick jag något ryck och började sortera i vårat skåp i hallen. Där har vi handdukar, sängkläder, dukar mm. men allt låg ju huller om buller. Jag tror det va ordning där nån gång när vi flyttade in men nu va det kaos. 
 
 
 
Nu är det i alla fall ordning. Och allt har sin hylla. Det vart tillochmed plats över :) Det blev jag klar med idag.
 
Jag tog även fram strykjärnet och bytte duk på köksbordet idag. 
 
 
Tänkte först bara stryka duken men när jag ändå hade järnet framme så strök jag lite mer grejer :) 
 
Är så kul att hålla på och fixa i den lägenheten vi har nu :) 
 
 
Lita älskar min strykbräda. Eller så behöver hon bli strykt ;) hihi 
 
Igår tog vi en cykeltur in till stan på kvällen, mötte upp joel och satte oss på en uteservering.
 
Mysigt :) 
 
Puss och Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Duktig flicka....Det är så skönt när man har ordning och reda!! KRAM!!

2012-08-24 @ 10:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback