newer ending story

tjenna! 
 
Nu har jag inte skrivit på ett tag men det beror helt enkelt på att jag har fullt upp :) Min vardag har kommit tillbaka. Skolan har börjat. Så nu har jag fullt upp med att plugga på dagen och nollning på kvällen :) Men det är ju såå roligt! och nollning är ju bara de två första veckorna så man får väll räkna med lite kaos innan man bara har skolan att tänka på. Jag är ju fadder i år och det känns kul. Jag kanske inte är det bästa faddern men jag tycker det är kul att vara med och jag kommer ihåg hur mycket nollningen betydde för mig när jag började förra året. Det va då man fick kompisar och verkligen kom in i studentlivet. Och jag vill gärna vara med så flera får chansen till en lika bra nollning som jag hade :) 
 
Jag och Matilda på fadderfesten :) 
 
Sen så har ju min allra bästa Frida flyttat till hammarö :) Jättekul! Nu är vi nära varann igen. Fast efter hon fick en massa kompisar i klassen och på elevhemmet har jag inte sett röken av henne ;) haha 
Men hann ge henne en inflyttningspresent iaf. 
 
flera småsaker fick hon. Ett fika fat och muffinsformar för hon gillar att baka :) 
 
Och så fick hon en ljuslyckta och doftljus. Allt är från butiken buelevard inne i stan. Gillar den butiken. Det finns så mycket fint! och så är det billigt ;) hehe 
 
Jag har även tänkt på att skaffa linser ett tag nu. Jag hade ju linser för längesen men sen slutade jag med dom. Jag tröttnade och tyckte inte jag såg lika bra med linserna som med glasögonen så jag slutade med dom. Men nu saknar jag att ha linser och tycker glasögonen är i vägen, så på fredag ska jag till min optiker :) 
 
 
Igår hade vi vilodag på nollningen så jag passade på att mysa med min älskling. Vi åt vindruvor, kex och ost och kollade på film. "Man on wire"
 
 
Ha det så bra! 
Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken Intressant butik!! Vart ligger den!! Älskar vitt.......

Svar: samma gata som handelsbanken :) ja det är såå fint. Finns en massa fina lådor och grejer i samma stil som fikafatet :) dom är fina.
Linn

2012-08-31 @ 19:30:29
Postat av: Lena

Tack då vet jag.......

2012-09-02 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback